Vánoce 2015

Naše Vánoce 2015 ve fotkách. Nejsem fotograf, tak to berte s rezervou.

Náš stromeček a stůl:



Na Štědrý den jsme byli u mojí babičky. Sešli jsme se zde s mými rodiči, sestrou a švagrem. Od babičky jsme dostali výbornou vánočku. Jinou ani k Vánocům nechceme. A jelikož je opravdu výborná, chceme jí všichni. Takže babička den před Vánoci peče asi 7 kousků a rozdává rodinným příslušníkům...





Po večeři vzal manžel děti k nim do pokojíčku, aby z okna vyhlíželi Ježíška. Jenomže Ježíšek přišel balkonem a tak ho děti neviděli. Rozbalování dárků bylo krásné. Anetka byla vážná a všechno pozorovala. Anču to rozbalování tak bavilo, že nakonec rozbalovala dárky i pro tátu. Děti od našeho Ježíška dostali nějaké to oblečení, knížky, plyšáky,... Tatínek dostal dobrou kávu, alkohol. Mojí maličkosti přinesl kosmetický balíček. A u kosmetiky byl ještě jeden dárek, ze kterého mám opravdu velikou radost! Tak doufám, že Bruce bude zdravý...


Na Boží hod vánoční jsme si k snídani dali babiččinu vánočku. Popravdě, měli jsme jí jen dvakrát ke snídani. Hned jsme jí totiž snědli... Njn, velká rodina a "malá" vánočka.


Oběd jsem vařila já a po obědě jsme šli k mým rodičům. Tam byla i moje babička, našich dětí prababička. A byl druhý Ježíšek. Prý také přišel balkonem... Děti dostali nějaké to oblečení, od prababičky vlastnoručně pletené svetry a kulíšky, knížky, holky panenky, Domča hrací želvičku, všichni nějakého toho plyšáka,... Rodiče obálku.

Na 2. svátek vánoční byl můj muž v práci. Já jsem odpočívala doma s Domčou a nabírala síly. Naši vzali dvojčata na vánoční Staromák.

A aby toho Ježíška nebylo málo, v neděli jsme jeli k druhé babičce a dědovi, tedy k mojí tchyni a tchánovi. A opět dárky. Tabule (z jedné strany na fixy, z druhé na křídy), tunel se stanem na lezení, modelína, Domča traktor a autobus, od tety houpacího koně a rodiče opět obálku.

A jaké byly Vánoce u Vás?

Komentáře