Mikuláš

Včera jsme se s dětmi zúčastnili Mikuláše na nám. Svobody na Praze 6. U Skleněného domu bylo připraveno občerstvení a pro děti Mikuláš, čert a anděl. Bylo to docela zajímavé. Hlavní Mikuláš vyzpovídal děti, které před ním do mikrofonu předříkávaly básničky či zazpívaly písničku. A on je za to odměnil. Anděl byl trošku netypický. Převlečený chlap s pěkným strništěm...  To jim trošku nevyšlo. Ale těm úplným prckům to asi bylo jedno. Čertů bylo asi 5 a docela hezky oblečení a nalíčení. Mikuláš i anděl měli v košíčkách připravené čokoládové dobroty, kterými odměňovali. Šla jsem já s mužem, moje babička a naše tři dítka. Prababička pohlídala pravnoučka v kočárku trošku bokem. Domča to celé prospal. My jsme vzali holky a šli se podívat na tu pěknou trojici. Anička byla odvážná a nebála se. Anetka si trošku fňukla, když se k ní čert přiblížil. Ale obě dostaly od čerta jablko. Pak jsme se ještě chvíli dívali zpovzdálí a zase jsme šli zpět. K občerstvení byly připravené buřty, které si mohly zájemci opéct na pekelném ohni. Bohužel, někteří občané Prahy 6 toto využili a odnášeli si na táccích několik naložených buřtů a odcházeli do svých domovů. A to byli dospěláci, bez dětí... V letáčku byly psané i koláčky, ale ty jsem neviděla. K pití byl zdarma čaj i svařák. Jirka řídil, ale já jsem si svařák dala. Byl výborný. Fotky sice nějaké máme, ale světelné podmínky udělaly své a tak k velkému použití nejsou... Tak snad zase za rok...
Doma čekala na děti nadílka od Mikuláše. Holky dostaly adventní kalendáře, nějakého toho čoko Mikuláše, perníčky, přesnídávky a mandarinky. A navíc Magic Ball, který jsme dostali za úkol pořídit od naší rehabilitační doktorky z Centra komplexní péče. Domča dostal Sunar a nějaké hračky. Jen tchýně si asi popletla věk holek a dostaly od ní tolik čokolády, že to budou mít tak na 10 let...

Komentáře