2015

A je to tu. Závěr roku 2015. Zítra máme poslední den, Silvestr. Myslím, že je ten správný čas trošku zapřemýšlet, jaký ten uplynulý rok byl. Tak tedy:

leden - lednem začala další etapa našeho společného rodinného života. Narodil se nám Dominik. Dal mi pěkně zabrat, zdravotně jsem se po něm léčila ještě dlouho. Ale stálo to zato. Je to náš rozmazlovaný benjamínek


únor - to je náš narozeninový měsíc. Mamka měla kulatiny, manžel Kristovy léta. Taky jsme si museli koupit větší auto, aby se nám drobota mohla přepravovat

duben - v dubnu jsme jeli poprvé v 5 do Vlkovce. Holky si vůbec letos Vlkovec víc užívaly. V létě se koupaly v dětském bazénku. Domča byl zpočátku jen v kočárku, přes léto se pak "koníkoval" na dece. V dubnu jsme také navštívili ZOO Park Zájezd. A posledního dubna jsme ze zúčastnili i s mými rodiči pálení čarodějnic

květen - začátek května patřil horoměřickým rybářům, kteří uspořádali výlov rybníků. A v rámci akce "Happy Mondays" jsme navštívili ZOO Praha. A díky Jarce byl první sraz Apolinářek. Anetka měla svátek.

červen - velká červnová událost, byl založen tento blog!

červenec - Anička měla svátek

srpen - v srpnu jsem si poležela pár dní ve Vojenské nemocnici na gynekologii. Původně jsem tam jela se silným krvácením. Můj gynekolog to viděl na revizi neboli čištění. V nemocnici ale přehodnotili verdikt, i díky krevním testům. Ukázalo se, že se mi po porodu Dominika nezavinula dobře děloha a dostala jsem zánět. Srpen ale byl i velmi důležitý pro dvojčata. Poprvé spala celý víkend u babičky, bez přítomnosti rodičů. Jarka uspořádala další sraz Apolinářek. Domča měl svátek.

září - v září byla veliká sláva, vdala se mi sestra. Dvojčata měla druhé narozeniny. S Jirkou jsme byli na koncertě D. Landy. A i s tchýňaty jsme si udělali výlet do Lánské obory. Byla jsem s dvojčaty na návštěvě u tety Zdeňky s dvojčaty v Roudnici.






říjen - v říjnu jsme byli s dvojčaty opět v ZOO, Domču hlídala moje máma. A v říjnu jsme byli i na posvícení v Tuchlovicích. Respektive s dvojčaty, Domču hlídali tchýňáci. A opět proběhl sraz Apolinářek, tentokrát v herničce. Na venkovní hřiště už bylo zima

listopad - s mojí mamkou a s našimi dětmi jsme byli na akce MŠ Horoměřice - lampionový průvod + příjezd sv. Martina. Já jsem si vyhodila z kopýtka, díky předvánočnímu srazu z mé bývalé práce - s kancelářskými, ale hlavně létajícími z Holidays Czech Airlines. A první adventní neděli, poslední listopadový víkend, jsme byli s mými rodiči a dvojčaty na slavnostním rozsvícení vánočního stromu v Horoměřicích. Manžel hlídal Domču doma, protože se připravoval na noční. A já jsem si vyhodila z kopýtka díky Martině, která slavila narozeniny a pozvala mě na svojí oslavu. Také proběhl poslední sraz Apolinářek tento rok







prosinec - Mikuláš na nám. Svobody v Praze i s mojí babičkou. Změnila jsem účes. S manželem jsme si udělali výlet do Regensburgu. Moje kulatiny. Svařák s kamarády Luckou, Oldou, Petrem a Michalem. Zbytek prosince se nesl ve znamení vánočních příprav a Vánoc samotných








Co můžu čekat od roku 2016? Určitě to bude velký mazec, protože děti rostou. Vůbec to s nimi není jednoduché. K Vánocům jsem dostala lístky na koncert Iron Maiden, tak snad to všechno klapne a půjdeme. Manžel naznačil, že by se nechal přemluvit k návštěvě nějakého divadla, tak si budu držet palce, aby mu nadšení vydrželo. Doufám, že budeme všichni zdraví a že se naší rodině vyhnou špatné události. Opět budeme mít dvoje kulaté narozeniny. A dvojčata budou moct zkusit zápis do MŠ.

Jaký byl Váš rok 2015?

Toto ohlédnutí je poslední příspěvek v tomto roce. Zítra už psát nic nebudu. Další tedy až za rok... :) Všem Vám přeji hlavně hodně zdraví, štěstí a spokojenosti. Děkuji, že čtete můj blog. Doufám, že tomu tak bude i v následujícím roce.

PF 2016

Komentáře