Víkendové dobroty

Uplynulý víkend jsem opět měla to štěstí, že jsem udala dvojčata na hlídání k manželovým rodičům. Holčičky jsou u babičky rády. V neděli si udělali výlet i k bratrovi tchána s rodinou. Takže holky si mohly na vlastní oči prohlédnout (a Anička i osahat) kravičku, prasátko, koťátka, kachničky,... Užili si je všichni a holky měly super víkend.
Já měla sobotu odpočívací, protože manžel byl v práci. Jen jsem měla od Jirky za úkol vymyslet něco dobrého k obědu na neděli. Odpoledne jsem ale nevydržela a upekla slané tymiánové sušenky. A jelikož byl Halloween, tak jsem zkusila i oblíbené strašidelné prsty...


Napadlo mě, že si večer uděláme obložený talíř. Takže manžel koupil při cestě z práce sýr, šunku, doma jsme měli ještě sýr z farmářských trhů a nějakou zeleninu. A skvělá večeře k vínu byla na světě.


V neděli ráno jsem nejprve dojela nakoupit suroviny na můj vymyšlený oběd. Manželovi jsem ani neříkala, co vymyšleného je. Jen jsem mu vždy předložila talíř s dobrotou a vždycky se po uvařené dobrotě jen zaprášilo. Inspiraci jsem načerpala v jednom z mých časopisů. Jak už jsem tu psala, jsem blázen do sbírání různých časopisů o jídle. Tyto recepty byly z Gurmetu, loňské listopadové číslo.

Jako předkrm byl kozí sýr v listovém těstě s medem:


Jako hlavní chod losos s mangovým chutney (od Kamury):


A jako dezert jsem už měla ze soboty připravené tiramisu. Jen jsem udělala odlehčenější verzi. Místo mascarpone a smetany jsem použila ricottu a jogurt:


Odpoledne jsem si udělali výlet do Vlkovce. Jen na otočku a i s Dominičkem. A večer jsme si jeli pro Aničku s Anetkou.

Byl to prima víkend!

Komentáře