Rozsvícení vánočního stromu

Stejně, jako vloni...

...jsme i letos vyrazili na slavnostní rozsvícení vánočního stromečku u nás v Horoměřicích. Šla jsem já s dvojčaty a moji rodiče. Manžel hlídal Domču doma, připravoval se na noční.
Pro zájemce bylo připraveno občerstvení v podobě cukroví, které pekly děti ze školy, podávaly se horké nápoje (čaj a svařené víno). Vše zdarma. A kdo měl chuť, mohl si koupit mandle v cukrové polevě. Nebo podpořit výrobu dekorací dětí z mateřské školy a také si nějaký ten dekorační prvek koupit. Ještě nechyběly stánky s blikajícími blbostmi pro děti a nějakou bižuterií.
Oficiálně vše začínalo v pět. Byl proslov, pak odpočítávání a rozsvícení. Naštěstí vše dopadlo dobře. Předloni po rozsvícení vánočního stromu vypadla elektřina v celých Horoměřicích. Dvakrát jsem došla holkám pro cukroví, děda jim koupil světelné meče. Dala jsem si svařák. Slavnostní ohňostroj měl být v 18. To jsem ale už musela být doma, abych vystřídala manžela u Domči, který pospíchal na noční. Naši s holkama na ten ohňostroj vydrželi čekat. Holky z toho byly hrozně nadšené. Než šly spát, pořád si povídali o ohňostroji, o cukroví,... Je to s nimi už moc fajn.
Jen manžel mi přichystal překvapení, než jsem se vrátila. Po více, než 6 letech se oholil. Málem mi vypadly oči z důlků. Tak doufám, že mu to zase rychle naroste...
Ještě přidávám pár fotek, ale omluvte zhoršenou kvalitu. Fotit potmě nic moc...






Komentáře