Lampionový průvod a příjezd sv. Martina

Svatý Martin na bílém koni nepřijel. A popravdě řečeno, jsem tomu docela ráda. Nejsme lyžující rodina. Samozřejmě pro děti bude sníh super, vyblbnou se. Bude se stavět sněhulák apod. Ale pro mě osobně by toto období mohlo být přeskočeno.
Mateřská škola v Horoměřicích pro děti uspořádala, jako každoročně, průvod s lampiony + příjezd sv. Martina. Moje mamka ve školce pracuje. Sraz byl u školky. Mamka vedla holky za ruce, já jsem nesla Domču v náručí. Protože manžel byl v práci. Autem. A kočárek byl v kufru auta. Kolem půl páté přišly paní učitelky a ředitelka školky. Oznámily dětem, kudy mají jít, podle lampionků. Taková malá bojovka. Došli jsme až na louku, kde si děti stouply do půlobloučku. Po nacvičeném znamení vyjel z lesa Martin. Bílého koně neměl. Prý je bláto, tak měl hnědého. Měl i doprovod. Jakousi slečnu na černém koni. Cestou mezi lesem a dětmi z koně spadl. Uvolnilo se pod ním sedlo a letěl jak namydlený blesk. Moc se mu vstávat nechtělo. Když konečně přijel k dětem, zazpívaly mu. Od Martina dostaly čokoládové podkovičky a mohlo se jít domů...
Pro děti fajn akce.




Komentáře