Dva roky doma...

Dneska jsou to dva roky, co jsme si z porodnice domu přivezli dva malé uzlíčky. 2,5kg a 1,8kg. Neuvěřitelná muší váha, ale oproti té porodní, velký pokrok.
Včera dvojčata absolvovala dvouletou prohlídku u MUDr. Markové v Centru komplexní péče. Bylo moc příjemné, že si sestřička i doktorka pamatují, že mají ještě brášku. A nezapomenou se o něm zmínit. Mají takových dětí a takové starosti, ale nezapomněly. Anička má 13,1kg a Anetka 12,3kg. Jsou úžasné, paní doktorka je chválila. A úplně nejlepší ze všeho je, že na další kontrolu máme přijít až ve třech letech! Zároveň dvojčata absolvovala prohlídku očí. Obě holčičky je mají v pořádku. A Anička má tak dobrý výsledek, že sestra říkala, že už to u nich (v Centru) dlouho neviděla.
Po MUDr. Markové následovala rehabilitace u MUDr. Smolíkové. Já mám paní doktorku moc ráda, ale nemám ráda to čekání na ni. Objednaní jsme byly na 13 hodinu, ale až v 15 jsme se k ní dostaly. Respektive přišla za námi do herničky. Prohlídla si holky, ukázala mi, co a jak dál. Doporučila nám pomůcku pro lepší dýchání a za 5 minut bylo po všem... Další kontrola za půl roku. Také se ptala na Dominička. Když jsem jí říkala, co všechno umí, odhaduje, že za chviličku bude chodit.
Jsem neskutečně pyšná, že to holky všechno tak zvládly. Jsou úžasné!
Jen se trochu bojím, co nás čeká v úterý. Protože Apolinář si u těchto rizikových dětí vyžaduje psychologické vyšetření. Co jsem slyšela, bude to docela mazec. Trošku se toho bojím. Ale snad to dáme...

Komentáře