Dopis Ježíškovi

Milý Ježíšku,

já vím, že jsem za poslední rok nebyla moc hodná. Ale přivedla jsem na svět třetí dítko, už v tak dost početné rodině. Snažím se být dobrá máma i manželka. Samozřejmě ne vždy s úspěchem. Rozčiluji se nad drobnostmi, důležité věci nechávám bez povšimnutí nebo řeším jen velmi nerada. Úklidu moc nedám, ale děti jsou v rámci mezí spokojené, mají plná bříška a vcelku dobře prospívají. Já to také nemám jednoduché. Chybí mi trocha toho projevu lásky či pochopení. Občas mám pocit, že uteču. Stačil by mi sem tam den pro sebe. Ale jak můžu chtít den pro sebe, když mám tři děti?
Moc miluju svého manžela, bez kterého bych nebyla schopna fungovat. On ví, že ho mám ráda... Kamarádek moc nemám. Trápí mě to, ale asi s tím nic nenadělám. Ale situace se během roku zlepšila, i díky Kristýnce.
Ačkoliv mám, co chci... děti, manžela, zdraví,... občas člověk hříšný zatouží po něčem, čemu se říká nepotřebné statky. Jsem jen žena, hříšnice. Miluju kosmetiku, laky na nehty, boty, oblečení, náušnice, náramky, cestování,... V poslední době jsem si udělala radost na Fleru, kde se dá najít spousta úžasných věcí od moooc šikovných lidiček. Jsou zde nádherné náušnice, náramky, šály, šátky,... Sama jsem si z těchto stránek nedávno objednávala úžasné náušnice z FIMO materiálu.
Jsem žena marnivá. Ačkoliv mám spoustu kosmetiky a laků, jejich obměna by jim prospěla. Kdybych vyházela staré kousky či ty, které již nepoužívám, zbyly by mi 1 oční stíny, 1 rtěnka, 1 lesk na rty atp. Nepotřebuju drahé značky jako je Channel či Dior. Stačí mi Dermacol, Ryor, Avon,... Mám hroší kůži, která snese všechno. Příští týden jdu poprvé ke kosmetičce a tak se těším, co mi poradí...
Jsem blázen do svíček od Yankee Candle... Jsou nádherné, vydrží vonět xy hodin... Nemusím mít drahé velké svíce, stačí votivní...
Radost by mi udělala i pašmína, dobrý likér, čokoláda, nabitá Starbucks karta, víkend v lázních, víkend bez dětí,... Celý víkend prospat. Dát si dobré jídlo a zase spát. Společný zážitek jen s mým mužem. Konec konců... stačila by mi i pusa, obejmutí... a spokojené děti pod vánočním stromečkem... Jsem žena marnivý... ale taky matka... Nepotřebuju nic. Chci jen to nejlepší pro své děti. Chci být dobrou mámou. Takže z toho, co jsem jmenovala vlastně nic nepotřebuju. Snad už budou děti dostatečně schopné a budeme se moct vypravit na nějaký výlet. Na nějakou společnou akci. Společnou událost. Pro společné zážitky. Ale chybí mi i společné zážitky s mým mužem. Bez dětí. Jako bychom už neměli nárok na "my dva"... Já vlastně nepotřebuju nic... Jako bych tento dopis nepsala...
Upeču cukroví, zapálím svíčky na adventním věnci. Chci správnou atmosféru pro Vánoce s dětmi. Hezký večer. Tak, jak ho znám od svých rodičů. Tak, jak už jsem ho na tomto blogu popisovala. Nepotřebuju dárky. Jsem matka.

Děkuji.

Komentáře