Nemoci v těhotenství a při kojení

Bohužel, ani při jednom těhotenství či při kojení se mi nějaká ta viróza nevyhnula. Člověk si dává pozor, aby si nevzal něco, co nemá. Zkoumá veškeré příbalové letáky, hledá na internetu nějakou alternativní léčbu - babské rady například. A pak zakrvácím s dvojčaty, dostanu Ascorutin a v příbalovém letáku se dočtu, že není vhodný pro těhotné a kojící. Nebo pak nastoupím do špitálu na oddělení pro rizikové těhotenství a začnou do mě pumpovat kapačkou antibiotika. Popravdě jsem si připadala jako blbec. Snad ti doktoři vědí, co dělají. V prvním případě mi bylo řečeno, že to výrobci léků píšou raději na všechny léky, aby byly krytí. V tom druhém potřebujeme utlumit zánět, aby nevyvolal předčasný porod. V obou případech to chápu. V prvním těhotenství - s dvojčaty jsem si tedy užila. Když jsem byla těhotná podruhé, měla jsem nějakou rýmu a nachlazení. Zkoušela jsem horké mléko s medem (pro netěhotné doporučuji i s rumem, je to výborné na vypocení - vypít a jít si lehnout), na bolavý krk doporučuji zábal z tvarohu a česneku. Bohužel mi to ale opět kleslo na plíce, takže jsem vyhledala lékařskou pomoc. Dostala jsem slabá antibiotika. Když jsem si je vyzvedávala v lékárně, paní lékárnice se mi divila, proč tak slabá... Přitom už jsem měla břicho k nepřehlédnutí. Takže jsme se tomu obě zasmály. A ještě jednu dobrou radu přidám - při rýmě. Takové té ucpané. Pár kapek eukalyptového oleje na mokrou plenu a dát jí na topení. Dávám to i dětem. Lépe se pak v noci dýchá.

Komentáře

  1. Horke mleko s medem a rumem je mnam 😋 Jen eukalyptus bych nemohla, to by bylo asi posledni, co bych dychala ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat