Namixováno

V září jsem si udělala radost nákupem nových náušnic z FIMO materiálu na Fleru. Tento měsíc jsem si udělala radost něčím úplně jiným. Dobrým. Mlskou.
Už v roce 2011 jsem se zaregistrovala jako pravidelný odběratel. Tehdy jsem si opravdu objednávala pravidelně. Pak přišlo řešení IVF, těhotenství atp., nebyl čas a i finance dělat si něčím radost. Poslední dobou tedy ty objednávky trošku šidím. Vyzkoušeno mám hodně. Müsli, kaše, tyčinky, čokolády, míchané oříšky. Ať už hotové mixy či svoje mixy. Ano, řeč je o internetovém obchodě www.mixit.cz. Pamatuju si, jak jsem si pro připravené objednávky jezdila až na Vinohrady a vůbec různě po Praze. Teď je fajn, že odběrové místo je blízko, v Dejvicích. Tentokrát jsem si objednala müsli, které jsem si sama namíchala. Kaštanovou kaši (ano, je podzim, ať žije kaštan). Směs oříšků (to nemůžu pominout) a výborné tyčinky Mixitka. Kdo může, maximálně doporučuju!!!


Komentáře

  1. Mixit je super. Hlavně si tam můžeme objednat i my, bezlepkáři. Dana

    OdpovědětVymazat

Okomentovat