Když tělo stávkuje...

Nikdy jsem netrpěla na nějakou zvýšenou nemocnost. Chřipky, angíny a podobné nemoci se mi docela vyhýbaly. Jediné, co jsem si "užila", byl 2,5x zápal plic. Respektive dva úplné a ten třetí jsme chytly s doktorkou už v počátku. Takže se to nestačilo tolik rozvinout. Když jsme začali chodit do Gennetu, zjistila jsem díky imunologickým testům, že mám velmi silnou imunitu. Kvůli otěhotnění mi jí museli i uměle snižovat. Po porodu s dvojčaty jsem se dala do kupy v rámci svých možností. Denní dojíždění do Apolináře a pak starost o dvojčata, musela jsem existovat. Neměla jsem čas přemýšlet nad tím, jestli mě něco bolí. V těhotenství s Domčou už jsem na sobě začala znát, že tělo jede na maximum, ale z posledního. Náročný porod a velká ztráta krve. Pak půl roku kojení. Když se mi podařilo vyhrabat se z anémie (nedostatku železa), začaly bolesti kloubů, zad,... Ve druhém těhotenství se mi zhoršil i chrup. A jelikož jsem srab a stále tvrdím (i po dvou porodech), že nejhorší doktor je zubař, v tomto mám ještě co dohánět.
V srpnu se mi podařilo poležet si v nemocnici. Původně jsem šla ke svému doktorovi - gynekologovi - s velkými bolestmi v podbřišku a silnou menstruací (se zdrcnutými cucky krve). Ihned mě poslal do nemocnice. Takže jsem si jela zabalit tašku domu a frčela do Vojenský. Po testech se ukázalo, že to na revizi (čištění), není. Vypadalo to na zánět. Dostala jsem antibiotika, injekci na zavinutí dělohy. Po druhém těhotenství, se mi děloha dostatečně nezavinula a dělalo to potíže. Muž měl tedy tři dny plného hlídání. I když z třetího dne se vykroutil kvůli práci a hlídala moje mamka.
Když už jsem si myslela, že bude klid, začínám mít další problémy. Vypadá to na migrénu. Trpěla jsem na ní už dlouho, ale tak cca 1x za rok. Teď už skoro každý měsíc. Takže začíná nový kolotoč doktorů. A popravdě, už mě to nebaví.
Ráda bych svojí imunitu zpátky. Dopuji se vitamíny, medem, česnekem,... Zatím nic nepomáhá. Asi díky stresu a náročnosti ve starání se o tři malé děti. Myslím, že by pomohlo poslat nervový systém do lázní... Hm, tak to si můžu nechat jen zdát... :)

Komentáře

  1. Letos uz to asi nedame, ale krom kafca bychom pristi rok mohly vymyslet nejaky relax vikend nebo tak ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat