Cestovatelské okénko - Tunisko 2006

8. - 15. září 2006

Praha - Monastir
datum: 8. 9. 2006
čas odletu 21:50
společnost: Tunis Air
číslo letu: TU 8985
typ letadla: Boeing 737
doba letu: 2,5 hodiny
sedadlo: 11E
východ: A4

Velice zvláštní dovolená s mojí mamkou. Původně jsem měla letět s mým přítelem Pavlem, ale rozešli jsme se. Už jsem se znala s Jirkou, ale on jet nechtěl. Ani nikdo jiný, z mého blízkého okolí jet nechtěl. A tak jsem vzala mamku.
Odlet byl zpožděný asi o půl hodiny. Čekání jsme si krátily v salonku Bohemia Lounge (kde už jsem pracovala), službu měla kolegyně Hanka. Do hotelu Nozha Beach jsme se dostaly až ve 4 ráno.
Bohužel, počasí nám příliš nepřálo. Dost pršelo, ale teplo bylo pořád.
V úterý jsme byly na výletě. Výlet byl dohodnutý na informační schůzce s delegátem, panem Faicelem. Při odjezdu na výlet nám pršelo, ale naštěstí se to během dne vybralo a bylo hezky. Navštívili jsme hlavní město Tunis, největší obchodní přístav La Goulette (kde jsme měli i oběd), Karthago, město umělců Sidi Bou Saïd a muzeum Bordo. Průvodce nám dělal tamní profesor vysoké školy, který chodil v ČR do školy, proto uměl česky. Pan Nebil.

Tunis

Náš průvodce výletem

Sidi Bou Saïd

Náš hotel



V paměti mi zůstane i Francouz jménem Ludvic, se který jsem si jednou vyšla. A když odjížděl, nechal mi přede dveřmi pokoje růži.
Odlet do Prahy byl opět poznamenán mírným zpožděním. To jsme však trávili zavření v letadle.

Monastir - Praha
datum: 15. 9. 2006
čas odletu: 18:20
společnost: Tunis Air
typ letadla: Boeing 737
číslo letu: TU 8984
délka letu: 2,5 hodiny
sedadlo: 20B
východ: 2

Komentáře