Cestovatelské okénko - Oropesa del Mar 2003

Když jsem byla ve druháku na střední, zúčastnila jsem se akce pořádané pro španělštináře a to zájezdu do Oropesy ve Španělsku. V Praze jsem opouštěla relativně nový vztah. Cesta až do cíle trvala cca 32 hodin autobusem. Ale zastavili jsme si i v Barceloně, abychom si udělali malou prohlídku města. Navštívili jsme park Güel, pak jsme měli takovou vyhlídkovou jízdu naším autobusem a nakonec jsme byli na místě, odkud je krásně vidět na celou Barcelonu, u Montjuïck. Pak se pokračovalo až do cílové Oropesy. Na pokoji jsem byla s Kristýnou, Zuzkou, 2 Martinami a Agátou. Měla jsem zaplacenou polopenzi, takže obědy jsme si vymýšlely samy. Během týdne jsme navštívili trhy, aquapark, karmelitánský klášter (s ochutnávkou karmelitánských likérů) a Flamenco noc s paellou.

Sagrada Familia v Barceloně



Paella na Flamenco večeru



Cesta zpátky byla podobně dlouhá. Dnes si již nedokážu představit, že bych měla strávit 30 hodin v autubusu...

Komentáře