Cestovatelské okénko - Anglie 2004

Já už jsem byla ve třeťáku na střední, ale do Anglie jsem vyrazila se svojí základkou. Ano, opět jako v případě týdnu v Itálii, jela jsem se sestrou Veronikou. Z učitelek už si pamatuji jen na Levou a Jeřábkovou.
Z Prahy jsme si to autobusem zamířili rovnou do přístavu, kde nás trajekt převezl k doverským bílým skálám. Po malé zastávce na odpočívadle jsme pokračovali dál směr Londýn
Hned první den jsme navštívili Big Ben, Westminster Abbey, Buckingham Palace. Vyděli jsme výměnu stráží (včetně té jízdní). Také jsme viděli Downing street, muzeum voskových figurín.




Večer jsme byli ubytovaní v rodinách. Já, Veronika a její spolužačka Týna jsme bydlely u jedné paní se synem. Určitě to byla početnější rodina, ale nikdo jiný v tu dobu nebyl doma. A měli kočku. Paní se nám starala o snídani, pak nás odvezla k autobusu, předala nám jídlo na celý den. Večer si nás zase vyzvedla, udělala nám večeři a šly jsme spát.



Další den jsme měli výlet do Brightonu (včetně podmořského světa), na Doverské skály a na Heavercastle.




Poslední den byl ve znamení dalších památek v Londýně. Greenwich, Tower a Tower Bridge, námořní muzeum a bitevník z druhé světové války HMS Belfast.





Návrat byl těžký. Z Anglie se nám nechtělo.

Komentáře