Velkokoncert

Minule jsem se tu rozčilovala nad mým mužem. Jak dává jen praktické dárky. A že by nejradši zrušil veškeré svátky, narozeniny, Vánoce apod. No, musím to trochu napravit. K Vánocům jsem od něj dostala vstupenky na koncert Daniela Landy. Moc jsem se těšila. Byla jsem těhotná a bylo mi jasné, že to bude nejspíš první příležitost, jak vypadnout a trošku si vyvětrat hlavu jen ve dvou. Dvojčata už jsou pujčovací i na víkend. Manžel je odvezl v sobotu odpoledne. Naše třetí dítko pohlídala moje mamka. Večer mu dala kaši a pak ještě Sunar. Je strašně hodný, takže pak spal celý večer. Respektive až do rána a to už jsme byli doma my.
Nechci hodnotit názory nebo postoje Landy. Ale mám ráda jeho muziku. A slyšet ho naživo a zazpívat si oblíbené písničky... Jo, bylo to fajn. Sice lidí mraky, ale s tím se muselo počítat. Šla bych klidně znovu...
Valčík, Chlapeček z periferie, Motýlek, Andílek,... Jo, moc pěkné písničky.

Komentáře