Věci, na kterých "ujíždím"

Myslím, že každá žena má nějakou svojí slabost. Některé jsou ulítlé na boty, jiné na kabelky a další třeba na kosmetiku, bižuterii,... Moje mánie jsou asi čtyři. Typicky ženské jsou 2.
První jsou laky na nehty. Mám jich přes 80 a opravdu všechny možné barvy. Od bílé po černou.


Druhá je bižuterie. Převážně náušnice. Náramky, sponky do vlasů - jo, dobrý. Ale náušnice = mor. Mám pár zlatých či stříbrných. Ale jsou z doby, kdy jsem je dostávala jako dárky od rodičů či prarodičů k narozeninám či k Vánocům. Když už jsem si začala vydělávat vlastní peníze, hodně jsem utrácela v Bijou Brigitte.


Po čase se mi ale zprotivila. Dost drahé kousky a hodně bez nápadu.
Bývalá kolegyně ze salonku, Lenka, je moc šikovný človíček. Jednou mi ukázala, jak vyrábí náušnice z korálků a začala jsem tvořit sama. Nakoupila jsem si spoustu korálků, drátků a háčků. Příslušenství v podobě kleštiček a začala montit.


Dost jsem vyráběla třeba i na nočních na recepci posádek. Kolegyně Soňa z Holidays mi zase ukázala šikovné knížky a příručky "Jak na to" a začala jsem vytvářet trošku "vyšší dívčí".


Nádherné kousky vytváří i moje bývalá kolegyně z check-inu Lucka.



Ale není to jen o mé vlastní tvorbě. Nejlépe se mi tyto poklady nakupovalo ve Spojených státech. Takový ráj na zemi...


Co jsou děti, moje korálkování šlo stranou. Dost dlouhou dobu mě svrběla ruka, respektive ucho. A tak sem minulý týden sedla k počítači a na svých oblíbených stránkách, kde prodávají šikovní lidé úžasné věci - www.fler.cz, objednala pár kousků. Přišly včera. A jsem z nich maximálně nadšená. Moje "ujetost" vyvrcholila blbinkama z FIMO materiálu...


Na fotkách je opravdu jen část z onoho množství. Myslím, že jsem to jednou počítala, někdy vloni, a kousků bylo skoro 300 párů náušnic (převážně vlastní tvorba)... :)  Když jsem pracovala v uniformě, tzn. na salonku a na check-inu, dost jsem trpěla. Uniformní kázeň byla dost přísná. Ale na recepci a u Holidays jsem si to mohla vynahradit. Teď, když jsou děti, moc často náušnice nenosím. Jen když jdeme na nějakou návštěvu apod.

Třetí mánie se týká letectví. Jak jinak. Respektive fotek letadel. Spotter. Fotograf letadel. Moji oblíbení jsou Sam Chui ze zahraničí. Alan Lebeda, Foxx z našich. Taky jsem jeden čas chodila s foťákem k plotu. A tady jsou moje pokusy...








A poslední ujetost, sbírání časopisů o vaření. Miluju je. Ráda si jimi listuji. Mám je seřazené podle měsíců, respektive ročního období. Vždycky si vytáhnu ty, které k danému měsíci patří, vymýšlím nové recepty. Co bych mohla podle časopisu uvařit apod. Mám předplacené 4. Ale stejně v trafice koukám, jestli by se mi nějaký nový nelíbil. A nejvíc "nej" jsou ty s vánoční tématikou... :)

Komentáře