HCA

Představila jsem Vám svoje bývalé práce na salonku, na check-inu a na recepci posádek. Zbývá poslední. V Holidays Czech Airlines, v cestovní kanceláři, kde jsem měla na starosti incoming. Tedy spíš smlouvy s hotely apod., ale nakonec jsem byla holka pro všechno. Šéfovi jsem dělala tabulky s ceníky na novou sezonu, kolegyním vypomáhala s incomingem a s lázněmi pro létající. Asi dva týdny jsem vypomáhala v kanceláři v centru Prahy. A tam jsem zase dodělávala resty v tabulkách se zakázkami. Nejvíc práce bylo v září, kdy frequent flyerům expirovaly nalétané míle a snažili se je ještě na poslední chvíli vyčerpat. Práce to byla na poloviční úvazek - 4 hodiny denně. Ale dle domluvy s kolegyněmi, mohla jsem si nadělat jeden den 8 hodin a druhý být doma. Bylo to fajn. Smlouvu mi po půl roce chtěli prodloužit, ale pak přišla krize. Existence Holidays byla ukončena. A já dostala v listopadu na výběr. Buď budu chodit do práce ještě dva měsíce a pak si vezmu jeden odstupný plat. Nebo odejdu hned, budu doma na překážku v práci dva měsíce a pak dostanu jeden odstupný plat. Vybrala jsem si variantu číslo dvě. Protože jsem věděla, že mě čeká IVF v Gennetu. Moc ráda vzpomínám na kolegyni Nikol, která je fajn.

V únoru jsem se tedy musela přihlásit na úřad práce. Jak ponižující. Na druhou stranu, při vstupním sezení jsem na úřadě potkala asi 3 známé, takže jsem se zase uklidnila. Celou dobu těhotenství jsem tedy byla vedená jako nezaměstnaná a mohla být v klidu doma.

Komentáře