Dárky

Leden - syn narozeniny
Únor - sestra svátek; mamka, manžel, babička a švagrová narozeniny (únoru přezdívám druhé Vánoce)
Březen - NIC
Duben - manžel a tchán svátek
Květen - švagr narozeniny, dcera svátek, já s mamkou svátek
Červen - tchýně a švagrová svátek, táta a švagr svátek, výročí naší svatby
Červenec - babička svátek, dcera svátek
Srpen - táta narozeniny, syn svátek
Září - dvojčata narozeniny
Říjen - sestra narozeniny, tchán narozeniny
Listopad - NIC
Prosinec - tchýně narozeniny, já narozeniny + Vánoce

Mám pocit, že nedělám nic jiného, než vymýšlím dárky. Co komu by se líbilo. Nejjednodušší je pro mě vymýšlet dárky pro děti. Jim se zavděčíte hračkou, dvojčata se radují i z oblečení. Nejhůř se mi vymýšlejí dárky pro muže. Všeobecně. Je jedno, jestli je to manžel či táta. Nějak mi pro ně chybí inspirace. Pro ženskou je to jednoduché. Zavděčíte se květinou, kosmetikou,... Můj muž je navíc nerad slavící cokoliv. Narozeniny, svátek a nejradši by zrušil i Vánoce. Až na jedno, byl všechna výročí svatby v práci. Hrůza. Teď jsme slavili narozeniny dvojčat. No, pro něj všechno problém. Všeho mají dost, nic nepotřebují. Shánění dárků je tak na mě. Zatím jsou malé, neumějí si říct, co by chtěli. Takže zatím jsou výběry úspěšné. Můj muž, když už někomu dává dárek, měl by být praktický. K prvním našim Vánocům jsem dostala krabici s tažným lanem, náhradním trojúhelníkem, reflexní vestou, startovacími kabely a dalšími náhradními díly do auta... Měla jsem co dělat, abych se nerozbrečela. Naštěstí to zachránila obálka s letenkou do Paříže... Za celých 9 let jsem od něj dostala 3 květiny (kytka uschne, vyhodí se. Nedá se sníst). Jeden parfém. Šperk považuje za vyhozené peníze. Ze začátku vztahu jsem dostávala lístky na Master's of Rock. Je ale zajímavé, že jemu udělám radost flaškou dobrého moku. No, co je na tom praktického? :) Poslední dvoje Vánoce řeším předplatným časopisu dTest. A dochází mi inspirace. Nebo spíš finance. Dostávat rodičovskou ve výši 6.100 na 3 děti a platit z toho 4.100 splátku půjčky je docela kruté... Baví mě číst nejrůznější blogy mých kamarádek. Baví mě číst, jak si kupují nejrůznější kosmetiku, oblečení a jiné dárky. Samy sobě. O tom já si můžu nechat jenom zdát. Bohužel. Na druhou stranu si říkám, že mám zdravé děti, tak co chtít víc. Dneska dostaly oblečení, nákupní košík se zeleninou, dort, plyšáčky,... Mají z toho radost ony. Mám radost já, že ony mají radost. Můžu začít vymýšlet Vánoce... :)

Komentáře