Cestovatelské okénko - Rakousko 2000

Naše základka se v roce 2000 rozhoupala k tomu, aby vypravila první zájezd do zahraničí. Byl to červen, ale přesné datum už nevím. Vybráno bylo pár šťastlivců, kteří chodili na němčinu + něco málo k nim, aby se zaplnil autobus. A já byla v té skupině "něco málo k nim". To bych snad ani nebyla já, abych nejela do zahraničí... :)
Spolucestující v autobusu mi dělala spolužačka Sára. První naše zastávka byla ještě na české straně hranic. V Českém Krumlově, ve Zlaté Koruně a nakonec jsme byli ubytovaní v hotelu Party ve Velešíně. Na pokoji jsem byla já se Sárou a s Kamilou (také spolužačka).
Druhý den jsme jeli do Hallstadtu. Malého městečka na okraji velkého jezera. Prošli jsme se tu a pak jsme vyjeli lanovkou o "pár" metrů výš a prohlídli jsme si solný důl.


Na noc jsme se vrátili do Velešína.
Třetí den, poslední, jsme vyrazili směr Gmünden a Freistadt. Při cestě domu jsme si udělali občerstvovací zastávku v Českých Budějovicích.
Na tomto výletě jsem se seznámila s mým prvním přítelem - Štěpánem.

Komentáře