VEDROOOOOOOOOOO

Teplo, horko, vedro, nesnesitelně,... Taková slova používám v poslední době velmi často. Dnešek má být nejteplejším dnem v tomto roce. No, předpověď ale neříká, že by se mělo ochladit. Každopádně budu ráda, až se tak stane. Holky jsou naštěstí v pohodě a ta vedra snáší dobře. S Domčou je to trošku horší. I v tomto je po tatínkovi (opravdu věrná kopie). Ale v noci naštěstí spí dobře, takže přes den to nějak zvládáme. Vloni i předloni jsem byla přes léto těhotná. Takže jsem se nemohla ani pořádně chladit. Nejen venkovně (bazén apod., protože toho jsem se jako těhotná bála), tak i vnitřně. Myslím skleničkou něčeho dobrého. V létě mám ráda všechno osvěžující. Od vody s citronem a mátou, po mátový čaj, přes různé smoothie a milkshake až po cidery či cuba libre. Jako těhotná jsem si užívala jen jednu kratochvíli - meloun! S dvojčaty jsem vedra přežívala v našem původním bytě, což se dalo. Byl to starý činžovní dům, takže teplota v přízemním bytě směrovaném do dvora, se dala velmi dobře snášet. V současném bytě už je to horší. Momentálně máme v bytě 31,3. Ještě, že už nejsem těhotná! Ráda bych řekla, že už se těším na zimu (v předešlých třech zimách jsem řešila IVF, kojení, těhotenství + kojení, takže opět na moje oblíbené svařáky, grogy apod. opět nedošlo). Ale je mi jasné, že až ta zima nastane, budu lamentovat... UŽ ABY BYLO LÉTO!!!

Komentáře