Jak mamka tří dětí odpočívá

Je vůbec možné, aby mamka tří dětí odpočívala? Ale je. Protože má skvělou podporu svého okolí.
Když jsem doma sama, maximálně se snažím relaxovat v době, kdy všechny děti spí. Tedy po obědě. Většinou je to tak hodinka a půl. Ale k načerpání sil to bohatě stačí. Buď si vezmu časopis a čtu si. Občas si vyluštím nějakou tu křížovku. Anebo mám v telefonu nějaké hry. Snažím se trošku trápit mozek, například s hrou Mozkovna, kde jsou otázky z různých oborů (historie, zeměpis, věda, sport,...). Bohužel nejsem velkým čtenářem knih. Čehož začínám litovat. Kupovat knihy se mi nechce, dost to leze do peněz. Tak přemýšlím o půjčování knih v knihovně. Stejně se snažím relaxovat večer, když opět všichni spí. To trávím většinou s počítačem a například psaním tohoto blogu či vedením různých deníčků :) .
Když mám doma muže, je to jednodušší. Všechno. Denní koloběh i odpočívání. Když jsem byla těhotná s Domčou či když byl Domča čerstvě narozené miminko, brával dvojčata k babičce a já měla doma klid. Jako těhotná jsem se snažila spát. Co je Domča na světě, jen se vždycky nakojil a byl zase klid. Jedno miminko žádné miminko. A nebo vezme holky na vycházku a já třeba vařím.
Jako kojící jsem měla s "vycházkami" útrum. Ale když už byly/jsou děti (ať už dvojčata nebo teď už i Domča) na mamce nezávislé, ráda si vyrazím někam ven. Například zítra jdu na sraz s bývalými kolegy z check-inu. Minulé pondělí jsem byla na obědě s kamarádkou Zuzkou v naší oblíbené Žirafě.
A velká pomoc je moje mamka. Když potřebuji, pohlídá. Bere si holky k sobě, na procházky,...
Určitý druh relaxace je i změna v denním běžném režimu. Když například jedeme na návštěvu k tetě Kristýně. Nebo na sraz nedonošených dětí a nás maminek, které si prošly Apolinářem. Poprvé jsem byla jen s Domčou, podruhé jen s dvojčaty. Je to prostě nějaká změna a zároveň vzpruha.

Komentáře

  1. Ja si ted udelala pravidlo, ze jednou do mesice si k obedu obednam jidlo z restaurace (rozvoz u nas po meste je zdarma ;-) ) a tim padem mam dopledne volnejsi a to obedove odpocivani je jeste vice relaxujici ;-) mohu doporucit ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat