Letní dobroty

K našemu létu neodmyslitelně patří čerstvé ovoce. Ať už melouny...


Nebo české jahody, meruňky,... Ráda chodím na farmářské trhy na Kulaťáku. Ale přijde mi, že je to přeci jen trošku dražší. Na naší chalupě máme třešně, ale letos jich je pomálu. Rybíz už máme skoro snědený, angrešt nám popadal. Špendlíků bude letos hodně, ale ještě nedozrály. Takže jsme vyrazili k městu Slaný, kde jsou úžasné sady plné výborného ovoce...


Jsme schopni sníst košík třešní na posezení. Ale rádi z čerstvého pečeme i dobroty. Ať už z jogurtového základu (recept už tu mám) či recept 1-2-3-4, který mám od kamarádky Lucky. 1 vejce, 2 lžíce cukru, 3 lžíce vody, 4 lžíce mouky + prášek do pečiva. Z dvojité porce a špetkou skořice navíc jsem připravila jahodové muffiny. Připravovala jsem i koláč. Poslední verze byla úplně vylepšená, čtyřnásobná a byla z toho výborná bublanina. Našlehala jsem bílky, část vody jsem nahradila olejem. Prostě se s tímto receptem dá krásně pracovat podle vlastní fantazie.



A úplně největší radost mám z toho, že i děti baští všechno ovoce, které jim dáme!


Jaké ovoce máte nejraději vy?

Komentáře