Creperie Café Girafe

Moc často do hospůdek, kaváren či podobných zařízeních nechodím. S malými dětmi to jde těžko. Zvlášť, když jsou kojené.
Velká úleva byla vloni, když jsme ještě bydleli v Dejvicích a já si mohla poprvé odskočit od dvojčat alespoň na kafčo s kamarádkou Zuzkou do Kabinetu. Manžel mě dokáže plně zastoupit a tak nemám obavu ho s dětmi nechat. Od té doby, co se narodil náš třetí potomek, jsem nebyla nikde. Ono při plném kojení to ani moc dobře nešlo. Až minulý týden jsem si s bývalými kolegy od ČSA zašla na sklenku dobrého vína a pokecat si. Juj, to byla úleva a odpočinek! A včera večer jsem měla tu možnost si to zopakovat. Tentokrát s bývalými kolegyněmi ze salonku (a Zuzka je i bývalá kolegyně z ČSA). Místo pro setkání bylo jasné. Žirafí creperii (Praha - Suchdol) znám již dlouho. Chodila jsem tam již s kamarádkou Kristýnou a i s Kraví partou. Se Zuzkou tam také chodíme, když už se dokopeme dohodnout nějaký ten sraz ;) Takže volba byla jasná. A jako vždy jsem si pochutnala! Výborně tu vaří! Pití mají také vynikající. Vždycky si objednávám galettes a rády se Zuzkou mlsáme jejich úžasné dorty při kafíčku. Včera jsem udělala s holkama výjimku. Daly jsme si společně Středomořské prkénko se sýry a uzeninami a pak jsme si každá daly hlavní chod. Míla salát a my se Zuzkou jehněčí čufty s koriandrem, tzatziky a rýží. Vše doplňovalo červené víno. Až nás večer museli vyhazovat, jinak tam snad sedíme doteď a kecáme... :) Ještě, že to mám tak blízko. Míla odjela autem, Zuzku jsem doprovodila až před vchod domu a sama pak vyrazila k Horoměřicím pěšky.
Mimochodem, do Žirafy mě vzal muž, když už mi hrabalo u Apolináře kvůli MUDr. Zlatohlávkové a já šla na jednu noc domu. Zašli jsme si sem na večeři.
Kdo bude mít cestu okolo, rozhodně doporučuji. V létě mají zahrádku, v
zimě je to trošičku horší a raději si dáváme rezervačku na místa. Bývá tu dost plno ;) 

Zuzka, já a Míla

Komentáře