Cestovatelské okénko - Fort Lauderdale 1994

26.6. - 11.7. 1994

26. června jsme s dědou a babičkou nasedli na letadlo DC-9 společnosti Swissair a zamířili si to linkou SR 443 v 9:25 do Zürichu. Tam jsme přespali jednu noc v hotelu Welcome Inn v Klotenu, nedaleko letiště. Druhý den jsme pak pokračovali linkou SR 120 a typem Boeing 747 do Atlanty. K tomuto letu jsem už našla i palubní vstupenky a tak vím, že jsem měla sedadlo 48A a nástup byl z gate A81. Po 12 hodinách letu jsme přistáli v Atlantě, kde jsme neměli štěstí na navazující spoj. Cestovali jsme na zaměstnanecké letenky a nedostali jsme se do letadla. Opět jsme přespávali ve městě přestupu, v hotelu Ramada. Do Fort Lauderdale jsme letěli společností Delta Air Lines a typem Lockheed L1011.
Hotel ve Fort Lauderdale jsme tentokrát zvolili blíže pláži (na rozdíl od předchozího roku) - Villas by the Sea. Hotel tvořilo asi 5 menších budov. Každá měla jedno patro, zhruba po 20 pokojích. Každá budova měla nějaký název. Ta naše byla Villa Serena. Opět jsme chodili chytat ryby, opět jsme chodili do oblíbené zmrzlinárny. A zažila jsem Den nezávislosti 4. července. V ulicích projížděla stará auta, lidé v kostýmech, policisté a starosta. Večer býval na pláži ohňostroj a to byla pecka.
Zpátky jsme odlétali hned prvním ranním spojem, cca kolem 5, linkou DL 1410 do Atlanty, opět společností Delta Air Lines a legendární L1011 mašinou. V Atlantě se čekalo až do večera na spoj směr Evropa. Opět linka Swissairu SR121 a B747. Pamatuji si, že v Zürichu strašně pršelo, ale my sedli jako do peřinky. Do Prahy se pak přelétávalo až odpoledne. Opět jsem našla palubní vstupenku. Linka SR 444, čas odletu 15:25, typ letadla DC-9, východ A63 a sedadlo 15C... :)

A ještě pár foteček:

V Klotenu, Zürich.

4. července - Den nezávislosti.

Snídaně na pláži, to jo.