Salon Gabriela

Nejsem z těch holek, které by často vyhledávaly služby kadeřníků, kosmetiček apod. Docela dlouho jsem se stříhala sama. Vystačila jsem si se stíny, tužkou na oči a rtěnkou. Moje úchylka v laky na nehty nevyžadovala zvláštní péči od odborníků. K Vánocům 2013 jsem od svého muže dostala dárkový poukaz do salonu Gabriela v Brandýsku u Kladna. Vede ho jeho kamarádka, Gábina ;) . Poukaz jsem využila na služby kadeřnice až v září 2014. Nechala jsem se ostříhat a udělat si decentní vínové proužky. S Gábi jsem byla moc spokojená.
Jelikož je i naše třetí dítko částečně nezávislé na mamince, mohla jsem si udělat podobnou radost i letos. Když už budeme mít to 6 výročí svatby, muž mi tuto službu dopřál a zaplatil jí za mě. Objednanou jsem měla i pedikérku a kosmetičku. Byla jsem objednaná na 9 hodinu. Dojela jsem krátce před. S Gábi jsme se dohodly, co a jak. Opět zkrácení (ale aby to bylo stále praktické k dětem) a hodně velké prostříhání. Opět jsem zvolila proužky, tentokrát pěkně červené. Opět velká spokojenost. Gábina je opravdu moc šikovná. Prvně jsem využila služeb pedikérky. Romanu jsem taky znala už z dřívější doby, jen jsem nevěděla, že pracuje v tomto salonu. Opět perfektní práce. Mokrá pedikura + lakování (červeným lakem). Bohužel kosmetička onemocněla a tak se budu muset přeobjednat. Odcházela jsme před 12 hodinou.
Gábina stříhá ženské, mužské i děti. Je s ní sranda. Dostala jsem i kafčo.
Maximálně doporučuji :)

Komentáře