Koláč z jogurtu s ovocem

Ve svém prvním příspěvku jsem psala, že recepty budu dávat jen občas. A světe div se, další příspěvek se týká jídla... :) Chci se s Vámi podělit o recept na náš oblíbený koláč. Recept mám od své babičky. Je to jednoduché:
1 kelímek jogurtu
1,5 kelímku (od toho jogurtu) polohrubé mouky
0,5 kelímku cukru krupice
1 prášek do pečiva
1 vanilkový cukr
1 vejce
Ze všech ingrediencí připravíme těsto, které dáme na vymazaný a vysypaný plech. A zdobíme ovocem, které máme rádi. Babička dává rebarboru, rybíz, borůvky a švestky. Podle ročního období. Já jsem vyzkoušela i jablka, hrušky, jahody... Koláč se zasype drobenkou (já jí vylepšuji skořicí) a dá se koláč péct.


Doporučuji všem! Je to rychlé, snadné na přípravu a dá se připravit s jakýmkoliv sezonním ovocem :)
DOBROU CHUŤ

Komentáře

Okomentovat