Čtvero ročních dob

Tento článek určitě nebude o Vivaldiho skladbách. Ale o jaru, létu, podzimu a zimě. Nemůžu říct, které období mám nejradši a které nejmíň ráda. Každé má něco do sebe.
Jaro je plné očekávání. Konečně dny, kdy se objeví sluníčko a začíná všechno pěkně kvést a vonět. Asi to moje nej.
Léto přináší horké dny, které jsou občas až únavné. Ale je spousta čerstvého ovoce a zeleniny a je to tak nějak všechno veselejší. Když jsem chodila do práce, byla hlavní sezona a moc jsme si léta neužili.
Podzim je opět krásně barevný. Zbarvené listy na stromech, ale také dny s mlhou a sychravým počasím. Mám ráda babí léto.
Zima je ve městě ošklivá. Nemám jí tam ráda. Od té doby, co žijeme na vesnici, je hezčí. Bílá peřina na polích a stromech, ale být pěkně doma v teple, mi nevadí ;) Ale hlavně moje oblíbené Vánoce. Jen mi přijde, že je zima vždycky hrozně dlouhá a to léto pak strašně rychle uteče!

Když se teď podívám z okna, říkám si větu filmového klasika: "Tento způsob tohoto léta, zdá se mi poněkud nešťastný." První letní den a 15°C... Ach jo.

A co vy, máte oblíbené roční období?

Komentáře