Cestovatelské okénko - Los Angeles 1992

Jak už jsem v úvodu svého blogu psala, pocházím z letecké rodiny. A jelikož jsem byla první vnučka svých prarodičů, brali mě všude s sebou.

22. - 30. září 1992
V roce 1992 jsme po Dubai absolvovali další cestu. Už jsem chodila do první třídy, takže jsem si musela brát i učení s sebou.
Letěli jsme s dědou a babičkou. Z Prahy jsme letěli Boeingem 737 společností ČSA do Zürichu. Do Los Angeles jsme pak pokračovali Swissairem, letadlem MD11. Babička pro Swissair pracovala. Během letu, už nad kanadským územím, dostal jeden z cestujících infarkt. Museli jsme nouzově přistávat v Churchillu. I když bylo konec září, okolí Churchillu bylo pokryto sněhem a všechno pěkně zamrzlé. Jelikož jsme přistáli na vojenském letišti, všichni jsme museli zůstat sedět v letadle. Po příjezdu záchranky ošetřili pacienta, kterého odvezli a my mohli pokračovat v letu do L.A.
Byli jsme ubytování v hotelu Howard Johnson.

Během pobytu v Los Angeles jsme navštívili velké zábavní parky: Disneyland, Sealife Park se známou kosatkou Keiko a Adventure Land v duchu divokého západu.




Cestu zpátky jsme měli naplánovanou stejně. Let Swissairem do Zürichu. I tento let byl s mezipřistáním, tentokrát však plánovaným, v Ženevě. Do Prahy jsme pak pokračovali ČSA s TU-154.

I cestu do Los Angeles mám v mlžném oparu. Doma mám podepsaného kapitána z letu do Los Angeles. Vybavuji si skutečně jen pár věcí. Poprvé jsem se setkala s kartou na odemykání dveří v hotelu. Chodili jsme na výbornou zmrzlinu. A taky si pamatuji, jak si děda pořád něco počítal. Bohužel si taky pamatuju, jak jsem musela každé ráno psát zadané úkoly ze školy :)

A příště zase necestovatelské téma.

Komentáře

  1. Jeee, kosatka. Ja si před pár lety splnila sen na Mallorce a sahla si na delfina, ale kosatku bych taky chtěla :-) teda ale fascinuje me, jak si pamatujes a rozeznavas typy letadel. Ja mam cestak vystudovany, ale tohle nedavam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) snad me omlouva, ze jsem nemela zamereni na leteckou dopravu :-)

      Vymazat

Okomentovat