Cestovatelské okénko - Dubai 1992

Mám ráda nejrůznější webové stránky, kde si můžu přečíst zajímavé trip reporty. Jednou z nich je například www.airways.cz, kde mám několik oblíbených reportérů. Jako například Cocik, Yirina (je mou ctí, že ji znám osobně), pavelpmi, jife a podobně. Je to však letecký server, takže většina z reportů se točí kolem letadel.
Já jsem si svůj podrobný cestovatelský deníček začala psát až s první cestou s mým mužem (na podrobné reporty taky dojde). Inspirovala mě tím kolegyně Lenka v mé první práci. Také si psala cestovní deníček. Avšak mám poznámky i k předešlým cestám a ráda bych se s nimi podělila.

26. března - 4. dubna 1992
Moje první cesta do zahraničí směřovala na místo, které není úplně obvyklé. A to do Spojených arabských emirátů. I typ letadla, Airbus A310, byl do té doby u ČSA velká neznámá, protože dálkové lety byly obsluhovány Il-62. Cestovala jsem tehdy s dědou a babičkou, tetou a sestřenicí. Strejda už tam byl. Jediné, co si z mého prvního letu pamatuji je věta, kterou jsem řekla při startu. "Je to jako z pohádky." Bydlelo se v hotelu Coral Beach. Opět si vybavuji jen pár střípků. Výhled z jídelny na vycházející slunce, úžasný bazén. A taky si vybavuji, jak se mi vůbec nelíbilo moře... :) Měli jsme půjčené auto, které řídila teta. Byli jsme v úžasném nákupním středisku, kde bylo několik krámků se zlatem... Přivezla jsem si právě zlaté naušničky, boty a mušličky z pláže.

Před hotelem Coral Beach 

Výhled z okna

Ono nákupní středisko zmíněné v textu

Jak už jsem psala, jsou to jen střípky. To, co vylovím z paměti, když se řekne Dubaj. Taková Dubaj už dneska není. Stačí mi fotky kamarádů a známých.

A jaká byla první cesta do zahraničí? Pamatujete si všechno nebo už jsou to také jen střípky?

Komentáře