Ohlédnutí za rokem 2022

Leden
S novým rokem jsem nastoupila na novou brigádu. Jak jinak, než na letiště. Jako asistent bezpečnostní kontroly. Syn byl s družinou na bowlingu. Dostihl nás Covid. Proběhly online třídní schůzky. S dětmi jsem byla na divadelním představení Princezna ze mlejna. Syn oslavil 7. narozeniny. A bylo pololetní vysvědčení.
Přečteno: Pomsta, Dívky z trajektu, Temné hlubiny, Do posledního dechu, Rekonstrukce, Nejšťastnější muž na Zemi




Únor
Únoru přezdívám Vánoce dva. Narozeniny slaví mamka, manžel, babička a švagrová. Svátek má ségra. Byli jsme v Národním muzeu. S dětmi jsem byla v kině na Tajemství staré bambitky 2. Byla jsem na koncertě 4TET. Byli jsme na stochovském Masopustu. 
Přečteno: Porodní sestra z Osvětimi, Konec léta, Žena, po které se slehla zem, Dcery dvouhlavého draka, Manželé odvedle




Březen
Děti měli v družině Karneval. Byla jsem na kontrole na neurologii a ač mám "jen" migrény, doktor mi chce nacpat antidepresiva... Byla jsem na divadelním představení Kaktusový květ. Syn byl na narozeninové oslavě kamaráda.
Přečteno: Nejlepší víkend, Loutkové divadlo, Chladnokrevně, Podzimní případ




Duben
Apríl. S dětmi jsme byli v klubovně Kamarádů na Jarním tvoření rodičů s dětmi. Dětičky byli s klubem Kamarádů v Muzeu Stochov. S manželem a kamarády jsme byli na Velikonoční zábavě. Děti byli s Kamarády na výletě v Toboze. Dcera utrpěla menší otřes mozku po pádu z koloběžky. Dvojčata byla se školou na divadelním představení Kde bydlí strach. Byla jsem na divadelním představení Nejstarší řemeslo. Velikonoce byly spíš pracovní. Syn měl další třídní schůzku. Dvojčata měla v družině Čaroklání. Byli jsme na lampionovém průvodu, který předcházel pálení čarodějnice.
Přečteno: Smrtící tajnosti, Oběť bez tváře, Mlčící fontány, Někdo cizí v domě




Květen
Třídní schůzka dvojčat. Umřel nám kocourek. Dvojčata měla v družině Kouzelnickou show. Měla jsem sraz s holkama ze střední. Dětičky byly na výletě s Kamarády ve Fata Morganě, v Praze. Byli jsme na pouti v Tuchlovicích. Další třídní schůzka, tentokrát online, kvůli škole v přírodě. Byla jsem na divadelním představení Milionový údržbář. Holky odjely na školu v přírodě (v rámci pobytu byli na hradu Kost a ve městě Jičín). Syn byl na narozeninové oslavě spolužačky. Se synem jsme byli v kině na Ušák Chicky a zlokřeček. Se synem jsme byli v Dinosáriu a v Muzeu Veteránů v POPu. S manželem jsme byli na Rammstein. Dcera měla svátek. Byla jsem na kontrole na kardiologii. Dokonce i na kontrole u oční. Syn byl v rámci školní akce Pasován na čtenáře (ale od té doby toho moc nepřečetl). 
Přečteno: Zimní oheň, Mráz




Červen
Přivezli jsem si nového kocourka. Dětičky měli v Mláďátkách Den dětí. Holky měly v družině akci - Spaní v družině na téma Indiáni. V rámci 100chovského léta se dětičky s klubem Kamarádů zúčastnili divadelních představení Maxipes Fík a Indiánská pohádka. Syn byl se školou na divadelním představení Zlatovláska. Se synem jsme toho, že byly holky pryč, využili a jeli na Noc kostelů - navštívili jsme ten náš stochovský, kostelíček v Tuchlovicích a pak velký kostel ve Smečně. Udělali jsme si výlet do Koněpruských jeskyň, do lomu Amerika a do Solvayových lomů. Již tradiční akce - Veteráni na Stochově i s naší účastí. Syn byl s družinou na bowlingu. Všichni měli v družině akci Přenosný aquapark. S dětmi jsem byla na noční strašidelné bojovce pořádané Kamarády. Táta a švagr měli svátek. S dětmi jsem byla v muzeum MHD ve Vokovicích a projeli jsme se historickou tramvají. Změnila jsem auto. S manželem jsme měli výročí svatby. A bylo vysvědčení.
Přečteno: Bílá Voda, Dům u jezera




Červenec
Byla u nás velká grilovačka. Babička měla svátek. Dcera měla svátek.
Přečteno: Chaloupky, Nebe nad Perninkem, Slyšet jeleny zpívat, Propast




Srpen
Táta měl narozeniny. Syn měl svátek. S dětmi a klubem Kamarádů jsem byla na výletě - zámek Duchcov a Pohádkový les Bílina. Byli jsme ve Vlkovci na Neckyádě. Syn byl pozvaný na narozeninovou párty spolužáka do Zooparku Zájezd. S dcerou jsem byla na vyšetření na neurologii. S dětmi jsem byla na Hradozámecké noci na Karlštejně a na stochovské akci pro děti - Konec prázdnin. Ukončila jsem svoji brigádu u BEKů.
Přečteno: Prameny Vltavy, Stvůra, Vesnice, Hotýlek, Vypůjčená minulost




Září
Nastoupila jsem na HPP, jak jinak, než na letišti. Dvojčata šla do třetí, syn do druhé třídy. Byli jsme v ZOO Praha. Děti byly se švagrovou a jejím přítelem na Pohádkovém lese Stochov, pořádaném Kamarády. Byli jsme na svatbě kamarádky Lucky ve Svatém Janu pod Skalou. Dvojčata byla se školou na minigolfu na Kladně. Dvojčata měla v družině akci opékání buřtů. Dvojčata měla narozeniny. Byly třídní schůzky. Byli jsme na stochovském posvícení. Děťátka měla ředitelské volno. Dcera pokračuje v kroužku Hudebních her. Syn s druhou dcerou mají místo atletiky sportovní hry. Všichni pak opět chodí do Mláďátek, do klubovny Kamarádů.
Přečteno: Petr a Lucie, Jak jsem potkal ryby, Povídky z jedné kapsy, Vyhnání Gerty Schnirch




Říjen
Děti měli v družině akci Bramboriáda. S manželem jsme byli na koncertě Olympicu v Novém Strašecí. Dětičky byly na Drakiádě pořádané klubem Kamarádů. Dvojčata byla na dvou narozeninových oslavách kamarádek Verunky a Danielky. Švagrová s přítelem vzali děti do cirkusu na Stochově. Děťátka byla na Helloweenském reji pořádaném Kamarády. Helloween byla i akce v družině, kde byli všichni tři. Dětičky byly na oslavě kamaráda Jaromírka. Vyřezali jsem si dýni.
Přečteno: Sběratel motýlů, Loutkář, Pekařova dcera, Ráchelina kniha, Kruh, Pekárna se špetkou skořice, Vražda s nápovědou




Listopad
Dvojčata byla se školou v Muzeu Stochov. Dcera a syn měli 7. nemoc. Dvojčata byla se školou na výletě ve svíčkárně v Šestajovicích. S manželem jsme byli na divadle - Na plný coole Zdeňka Izera. Opět jsem byla s Anetkou na neurologii. Dětičky byly v rámci Mláďátek v kině. Pak jsem byla na neurologii já. A další třídní schůzky. Netradičně v listopadu proběhla Stochovská Thalie (v rámci které byla tato divadelní představení: Mlčeti zlato, Plnou parou, Skořápka, Přišel na večeři, Krkonošské pohádky a Brouk v hlavě). V Mláďátkách proběhla akce Česko čte dětem. S dětmi jsem byla na Krampus family show v pražských Holešovicích. Syn byl na narozeninové bowlingové oslavě kamaráda Toníka. A jako tradičně v zimě, jsme začali jezdit na ORL.
Přečteno: Vlk, Cilčina cesta, Kanibal z Nine Elms, Dáma s kaméliemi, Nevítaný host, Ostře sledované vlaky




Prosinec
Dceři píchla paní doktorka ucho a marodí. Syn byl se školou v pražském planetáriu na promítání Jak se dostat do vesmíru. V práci jsme měli vánoční večírek, který se konal v Nebušicích. Všichni tři byli v kině se školou na filmu Princ Mamánek. Dvojčata začala dojíždět, v rámci tělesné výchovy, na hodiny plavání. S dětmi jsem byla na divadelním představení Lotrando a Zubejda. Zajeli jsem si na výlet - do vánočních Drážďan. Měla jsem narozeniny. Vánoce - Štědrý den jsem byli oba doma, zbytek svátků už na střídačku. Silvestra oba na noční a tak strávili dětičky Silvestra u babičky.
Přečteno: Pekárna plná života, Povídky z druhé kapsy, Vražda na hřišti, Sudetský dům I, Jarní oběť



Komentáře