Tiskařík

Když nás vloni postihla první vlna uzavírek, byli jsme donuceni trávit Čarodějnice doma. Na zahradě jsem si udělali fatru a opekli si buřty. Během toho nás napadlo si udělat rodinnou fotku. Již jednu máme, ale jaksi jí nemám k dispozici. Byla vyfocena na svatbě manželova bratrance. Fotila jí manželova sestřenice, sestra ženicha. Několikrát jsem jí psala, aby mi jí zaslala, ale vždy to tzv. vyšumělo. Pomocí samospouště jsme si tedy poradili sami a fotka byla velmi povedená. Až tak, že jsem jí zařadila do fotokalendářů, které nechávám vyrobit prarodičům k Vánocům. Před nedávnem se mi naskytla možnost spolupráce s firmou Tiskařík (https://www.tiskarik.cz/). Hned jsem věděla, kterou fotografii budu chtít použít pro spolupráci. Ve svých fotoarchivech jsem se ale dopátrala velmi nekvalitní kopie, kterou mi manžel vloni přeposílal. Doufala jsem, že on má ještě uložený originál, aby se pro vytištění dala použít. Naštěstí měl a tak nic nebránilo tomu, abychom si nechali vyrobit fotoobraz. Vybrala jsem si velikost 30x30, protože na vyhlédnuté místo se bude skvěle hodit. 14. března jsem objednávku poslala a 17. března už jsem měla fotoobraz u sebe. Musím říct, že jsem velice spokojená. Obraz je přesně podle mých představ. Jediné, co bych vylepšila, je připevnění nějakého úchytu na zadní stranu rámu. Ve své podstatě není za co jej pověsit. Takže hledáme s manželem možnost, co tam dát, aby se dal pověsit. Ale to je detail, s tím si poradíme. Už se těším, až bude viset na svém místě! Děkuji.



Komentáře