Předvánoční svařák

Včera jsem díky kamarádce Lucce vytáhla paty z baráku, od dětí, a po dlouhé době vyrazila směr centrum Prahy. Sraz byl až k večeru, takže už byla tma a všechno bylo krásně osvětlené. Úkol zněl jasně, svařák. Srazu se zúčastnil i Lucky přítel Olda, bývalí kolegové Petr a Michael. Prostě skvělí lidé, se kterými je mi fajn. Ta kavárnička/vinárnička, mě naprosto dostala svojí atmosférou. Cestu domu jsem však zvolila jinou, než moji spolu-svařákovníci. Oni se z Modrého orla vydali směr Nám. Republiky. Já jsem si to zamířila na osvětlený Staromák. Krásný Týnský chrám, Staroměstská radnice,... Vzhledem k pokročilejší době už nebylo všude mraky turistů a tak to působilo jinačím dojmem. Pohodovějším. Ta atmosféra byla naprosto úžasná. Ráda jsem se prošla a vůbec se mi nechtělo do metra... Díky Lucce a přidám už jen pár fotek. Jsou focené z telefonu, ale myslím, že docela dobrý...











Komentáře